Monday 9 May 2011

P.E.N.A.T

As salam~

Pergi mari-pergi mari ni.. memang penat kan? huahuha.. hari ni, hari pertama aku start praktikum 2. Sebelum ni, pada cuti sem yang lepas, aku dah buat praktikum 1. Nanti ada masa lapang, aku cerita bagaimana pengalaman kerja praktikum 1 aku eh. Hehehehe. . .
Hari ini, kami boleh balik awal selepas lapor diri di pejabat Adun di Komtar. Tapi, tak de lah awal sangat. Sebab keluar pejabat waktu orang rehat, dan waktu traffic jam. Huh! Memang sangat mencabar membawa kenderaan di Kota Metropolitan ini. Walaupun tidak sehebat KL, aku rasa, kesesakan di Penang boleh di setandingkan dengan kesesakan di KL. Nasib baik ada As. yang jadi mata ke lima dan mata ke enam aku. Sebab, aku dah bermata empat, tapi still 'tebolah' lagi. itulah aku. Hari ini juga, aku dan As, p ronda2 Mydin Bukit Jambul. cari barang keperluan. Paling penting, aku dapat cari breakgame. Ahaha.. rasa, cam budak-budak pula. ada game tu, nanti boleh la aku main time aku bosan.. harap-harap macam tu lah..
ZzzzZZZZ.. dah ngantuk lah banyak makan coklat yang Ehsan bagi tadi. Selamat malam semua..

No comments:

Post a Comment