Saturday 14 May 2011

:: tertarik ::

As Salam~
Pagi tadi, aku mengikuti seminar vawe 5 E-data Networking. Sungguh, pada ketika ini, aku berasa sangat-sangat teruja untuk mengikuti program ini. Ya Allah, permudahkanlah urusanku.. untuk membolehkan aku menolong keluarga dan sahabatku, InsyaAllah.
Membuatkan aku lagi teruja pada pagi tadi, aku dapat berjumpa dan merakamkan gambar kenangan dengan salah seorang talk pada majlis ilmu itu pagi tadi. Beliau adalah meriupakan Dr Syukri yang merupakan pakar motivasi pelajar. Dulu, masa aku tingkatan 3, dr pernah datang ke sekolah aku, dan menyampaikan motivasi kepada kami. Dengan kesedaran aku sendiri + motivasi guru + motivasi dari orang luar (termasuk Dr syukri), Alhamdulillah aku dapat mencapai kejayaan sehingga ke tahap ini. Walaupun tidak sehebat orang lain, aku tetap bersyukur dengan rezeki aku ini. InsyaAllah, aku masih mempunyai cita-cita untuk menyambung pelajaran ke tahap yang lebih tinggi jika mempunyai peluang dan ruang suatu hari nanti. 
Semoga segala urusanku, urusan kita semua dipermudahkan olehNya. Ameen..


ini adalah gambar Dr yg sempat aku snap. hehe

No comments:

Post a Comment